МІСІЯ ШКОЛИ:

розвиток здорової і самодостатньої особистості, здатної до творчої діяльності та позитивного мислення, шляхом впровадження філософії ефективного партнерства та комунікацій.

НАШІ ЦІННОСТІ:

1. Досконалість у своїй справі: вчитися і вчити;

2. Успіх, повага та самоповага за рахунок особистої праці;

3. Повага до особистості дитини і дорослого;

4. Патріотизм, прихильність духовним і культурним цінностям своєї країни;

5. Рівність перед встановленими у школі Правилами;

6. Здоровий спосіб життя;

7. Добре ім’я та честь школи – наша головна цінність, в основі якої лежить спільна праця вчителів, учнів та їх батьків.

Школа– це сучасний заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків, тобто школа самореалізації особистості, школа життєтворчості.

Наша школа:

  • школа творчості для вчителів;
  • школа спокою для батьків;
  • школа радості для дітей.

План стратегічного розвитку спрямований на виконання:

  • Конституції України;
  • Законів України:“Про освіту”; “Про загальну середню освіту”; “Про Національну програму інформатизації”; “Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”; ”Про молодіжні та дитячі громадські організації”; “Про охорону дитинства”;
  • Національної Програми “Освіта України ХХІ століття”;
  • Національної доктрини розвитку освіти;
  • Національної Програми “Діти України”;
  • Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
  • Конвенції про права дитини;

реалізацію:

  • сучасної державної політики в освітянській галузі на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників навчально-виховного процесу;
  • нормативно-правових актів щодо розвитку освітньої галузі;

створення:

  • належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти школи;
  • умов рівного доступу до освіти;
  • гуманних відносин в освітньому закладі;
  • сприятливих умов для підтримки та розвитку обдарованих учнів;
  • належних умов для соціально-психологічнго захисту учасників навчально-виховного процесу;
  • необхідної матеріально-технічної бази;

забезпечення:

  • стабільного функціонування навчального закладу;
  • розвитку мережі навчального закладу з урахуванням потреб споживачів, суспільних запитів і державних вимог;
  • суттєвого зростання якості освіти;
  • наукового підходу до виховання та соціалізації дітей і підлітків.
Кiлькiсть переглядiв: 23

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.